Strona startowa

Strona główna > Katalog Firm > Moda i Uroda > Odchudzanie


 

Po zdrowie, dobre samopoczucie, a przede wszystkim wspaniałą figurę, mocne mięśnie i kondycję zapraszamy  do FITNESS CLUBU „ENERGY”. Zajęcia w Clubie odbywają się codziennie. Wychodząc naprzeciw oczekiwań naszych Klientów, oferujemy również trening personalny o wybranej godzinie, na który można się umawiać indywidualnie. www.fitness-energy.ugu.pl, tel. 668-353-705


Polecamy zajęcia:

  • BODY STEP- To zestaw ćwiczeń, polegających na wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia (step) o regulowanej wysokości. Body Step ma na celu  spalanie tkanki tłuszczowej i wzmacnianie mięśni brzucha, ud, pośladków. Jest to trening wytrzymałościowy, który świetnie kształtuje sylwetkę i poprawia wydolność organizmu. Body Step to setki spalonych kalorii i tłuszczyku osiadłego głównie na pośladkach, brzuchu oraz udach. Ma też zwiększać wytrzymałość organizmu, wzmocnić mięśnie, poprawić krążenie oraz poprawić koordynację ruchową. Zajęcia proste, bez trudnej, rozbudowanej choreografii.

  • PUMP&TONE - Zajęcia z użyciem sztang fitness. Idealny trening zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, ponieważ każdy dobiera sobie obciążenie do swoich możliwości. Ćwiczenia wykonywane są ze sztangą, przy specjalnie skomponowanej muzyce, zapewniające poprawę kondycji, wzmocnieniu i wyrzeźbieniu mięśni, bez ich rozrostu oraz spalenie podskórnej tkanki tłuszczowej, efekt spalania utrzymuje się do 12 godzin po zakończeniu treningu. Trening dla każdego, bez względu na wiek i płeć. Trening pozwala rzeźbić mięśnie, których tak naprawdę nie mamy szans wzmacniać na innych zajęciach. Intensywnie pracują górne partie mięśniowe, ale również uda, pośladki i brzuch. Co daje systematyczny trening ze sztangą?: spadek tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym zarysie mięśniowym, skutecznie działa przeciw osteoporozie (efekt zmian hormonalnych i następstwo siedzącego trybu życia), poprawę wydolności fizycznej, zwiększenie wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego wzrostu ich obwodów, blokowanie „spalającego” mięśnie działania hormonu stresu – kortyzolu, wzmacnia układ krążenia, zapobiega astmie, miażdżycy, cukrzycy, prowadzi do poprawy działania układu sercowo naczyniowego.

  • POWER BUP (brzuch-uda-pośladki)- Trening interwałowy, o zmiennej intensywności, który pożera zbędną tkankę tłuszczową, dużo szybciej niż na tradycyjnym treningu aerobowym o stałym tempie. Jeszcze kilka godzin po zakończonym treningu mamy przyspieszony metabolizm i podwyższone spalanie kalorii. Zajęcia POWER BUP nastawione są na rzeźbienie brzucha, ud i pośladków. Na początku klasyczna rozgrzewka, potem następuje część główna zajęć, tj. interwały i ćwiczenia wzmacniające. Koniec treningu to krótki relaks i stretching. Przez regularne ćwiczenia można pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz wypracować silną i kształtną sylwetkę.

  • PILATES/ZDROWY KRĘGOSŁUP- zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha i grzbietu, wykonywane przy spokojnej muzyce. Ćwiczenia te ujędrniają całe ciało i budują harmonijną sylwetkę. Ćwiczenia przyjazne dla kręgosłupa. Zajęcia dla każdego, pilates mogą ćwiczyć osoby, którzy mają problem z kręgosłupem, albo dużą nadwagą. A o to korzyści, jakie możesz osiągnąć ćwicząc Pilates: zwiększa elastyczność ciała, zwiększa siłę mięśni, a  szczególnie mięśni brzucha i pleców, bioder i pośladków, równoważy siłę mięśni po obu stronach ciała, wysmukla sylwetkę, poprawia stabilność i ruchomość kręgosłupa, zwiększa świadomość naszego ciała, uczy prawidłowego, pełnego oddechu, poprawia koordynację ruchową i równowagę, rozluźnia ramiona, kark i mięśnie pleców.

  • TURBO SPALANIE - Trening funkcjonalny i interwałowy w jednym. Nie ma nic lepszego na spalenie tkanki tłuszczowej, a o to głównie nam chodzi. Trening funkcjonalny traktuje ciało jako jedną całość, podczas ćwiczeń pracuje wiele mięśni, a nie tylko jedna grupa, jak przy ćwiczeniach izolowanych, tak jak na przykład na  siłowni. Trening interwałowy to trening ze zmienną intensywnością, polega na przeplataniu ćwiczeń o wysokiej intensywności z ćwiczeniami o niższej intensywności. Badania dowodzą, że taki trening spala nawet do trzech razy więcej tkanki tłuszczowej niż trening tradycyjny jednostajny, w krótszym czasie. Utrzymuje to spalanie nawet do 48 godzin po zakończonym treningu. Naukowcy udowodnili, że jest niezwykle skutecznym sposobem na spalenie zbędnego tłuszczu. Lista zalet połączenia treningu funkcjonalnego i interwałowego jest długa, a najważniejsze z nich to: turbo spalanie tkanki tłuszczowej, lepsza kondycja, poprawa metabolizmu, super figura, totalna metamorfoza naszej sylwetki. I poprawa humoru!  Na zajęcia turbo spalania zapraszam we wtorki i czwartki o godz. 18.00.


Fitness Club Energy mieści się na oś. Sikorskiego 9, na pierwszy piętrze, w koło budynku są trzy parkingi. Club wyposażony jest w różnorodne przyrządy do ćwiczeń, nowoczesny sprzęt nagłaśniający, podłogę sportową, przystosowaną do sal fitness, która jest antypoślizgowa i amortyzująca, chroni nasze stawy, kolana i kręgosłup podczas ćwiczeń. Zajęcia prowadzi instruktor rekreacji ruchowej, ze specjalnością fitness i trener personalny.

 

Akceptujemy karty MultiSport  i FitProfit

Zapraszamy.

FITNESS CLUBU „ENERGY” - tel. 668 353 705
os. Sikorskiego 9
28-100 Busko-Zdrój




Formularz kontaktowy... już wkrótce

Odslon: 31356Data ostatniej weryfikacji: 2012-11-07

Kategorie